keskiviikko 8. huhtikuuta 2015

#35 Infoa ja kuulumisia

Ajattelin tässä postauksessa kertoa vähän kuulumisia ja sitten mulla ois pient infoakin mun ja Empun tän kesän leireistä. Alotetaan vaikka siitä leiri jutusta, koska se nyt on ehkä tärkeämpi.

Eli minä ja mun siskopuoli Emilia pidetään kesällä 2015 kaksi leiriä. Toinen
yleisleiri ja toinen esteleiri. Esteleiri on 8-10.7.15 ja yleisleiri 7-9.8.15.
Leireillä on pari ratsastustuntia ihan opetuksen kera ja sitten muuta puuhailua
lähinnä hevosten kanssa ja vähän sitten ilmankin. Tosiaan leireille on vasta
pari ilmoittautujaa, joten paikkoija riittää vielä. Niitä on kuitenkin rajoitetusti
ja me otetaan yhdelle leirille 8 hlö enintään. Linkki Suokummun (meijän talli)
nettisivuille ois tässä: www.suokumpu.blogspot.fi. Siellä paljon enemmän infoa
ja ilmoittautumis ohjeetkin. 


Ja nyt niitä kuulumisia. Oltiin viime viikko Levillä laskettelemassa äitin ja muun
perheen kanssa. Oli tosi kivaa päästä mäkeen pitkästä aikaa. Keli ainakin
Levin huipulla oli ekat päivät tosi kurja, eikä oikeen nähny edes eteensä laskiessa,
mutta pari viimistä päivää oli aurinkoisia ja kivoja. Opin jopa menemään varpaillani
laudalla ja oon nyt tosi ylpee ittestäni :-) Jos naurat siellä nyt, niin hei! En ees käyny
yhdelläkään lautailu tunnilla ja opin silti.. En ehkä kuitenkaan ole mikään luonnonlahjakkuus,
täytyy myöntää.


Pieni mutta sillä reissulla kuitenkin oli, vaikka muuten kaikki meni ihan hyvin.. auto hajos.
Voitte nyt kuvitella sitä v****uksen määrää, kun ollaan Levillä, Lapissa ja olis tarkotus
ajaa Lohjalle, Etelä-Suomeen ihan autolla ja auto hajoo. No, ei siinä sitten mitään. Ostettiin
uus auto sieltä, vaikka sinne ei kaikki mahtunu, joten minä ja Emppu mentiin Aapon ja Vivekan 
kanssa samalla kyydillä. Kiitoksia siitä! 


Mutta, kotiin selvittiin ja nyt on päällä, onneks jo melkein lopuillaan pienimuotoinen koeviikko,
kun viikon olin pois koulusta ja just sillon piti kaikki kokeet olla. Kyllä niistäkin selvitään,
mutten takaa että hyvin numeroin. Aina voi yrittää. Kiitos jos jaksoit lukea tämänkin saarnan
ja kohta tulee maaliskuun suosikit. Kuvat oli tältä päivältä. Mutta tiom longe siihen asti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti