perjantai 20. marraskuuta 2015

#65 Päivä Helsingissä

Oli viikko sitten lauataina (sori, että postaus tulee näin myöhään)
Niinan kanssa Helsingissä lähinnä chillailemassa. Tein kyseisestä
reissusta tälläsen niin sanotun "my dayn", eli siis räpsin kuvia vähän
sieltä sun täältä. Mun vaatelöydöt ei myöskään olleet mitkää superit,
mutta se oli lähinnä tarkoituskin kun mulla vaatteita aikalailla onkin jo. 

Mutta mennään asiaan:

Lohjalta bussilla kohti Helsinkiä.

Helsingissä oli yllättävän paljon ihmisiä. Suurin osa varmaankin jouluostoksilla.

Kauppojen kiertelyä...

Starbucks

Meidän tilaukset...

Forum jouluvaloissa + kauppojen kiertelyä taas

Lahjapaketti-Kamppi :)))

Subway

Ruokaa... <3

Ja takasin kotiin. Matkalla vielä Scandic hotelli Ranskan lipun väreissä.

Tässä vielä se mun löytö. Eli H&M, 10 euroa. 

Mun mielestä kiva yksityiskohta tossa neuleessa.
Eipä mulla taas tällä kertaa muuta. Sanokaa, jos postaus oli kiva ja haluisitte
lisää saman tyyppisiä. Lisää postausideoita saa myös antaa, osa saattaa päästä
joulukalenteriin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti