keskiviikko 11. tammikuuta 2017

#110 Kuvia tähdistä


Mä näin yks päivä instagramista kuvia tähdistä ja rupesin miettimään, että saiskohan niistä oikeesti jotain hienoja kuvia silleen ite? No, päätettiin kokeilla, koska se ei meille sinänsä ole mikään ihan hirveä projekti, koska maalla riittää kun kävelee parisataa metriä pois omien pihavalojen luota ja on jo ihan pilkkopimeää.

Tähtien kuvaamiseen tarvitsee oikeat asetukset ja mä katsoin ne täältä. Mulla ja Empulla oli molemmilla Nikon D3300 (mulla oli äitin kamera, itsellä on canon 1100D, mutta se on sen verran kärsinyt, että pitäis ehkä ostaa pikkuhiljaa uus). Valehtelematta kaikki parhaat kuvat oli Empun kameralla otettu (vaikka meillä oli kyllä samat asetukset, en tiedä miksi mun ei oikein onnistunut).

Mutta mun mielestä kuvista tuli ihan onnistuneita. Alla olevia kuvia ei ole muokattu yhtään. Mun instagramissa esimerkiksi on sellanen kuva, jota on muokattu vähän.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti